rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Sep 7, 2010

SALAM LEBARAN DARIPADA "BANAT"



SnYuman ManiS TeRLihat bAhGia,, uTk mNyAmBuT bLan RaMaDhAn,, kAmi mNuSiA yG Tak LuPuT dR DoSa,, MhOn mAaF yAa… dR sGaLa KhiLaF n sLaH yG kAmi PnYa,, " MiNaL aiDiN waL fA idZin " MhOn MaAf LaHiR n BaThiN…,




fatin
Assalamualaikum w.b.t...
Salam Ukhwah, Salam Perjuangan, Salam Lebaran....
Alhamdulillah, kita sudah hampir menyelesaikan ibadah puasa dan akan menyambut aidilfitri tidak lama lagi. Disini, ana ingin mengambil kesempatan untuk memberi ucapan kepada sahabat2...
sebelum datangnya lebaran ini, sebelum menempuhi exam, sebelum mata terpejam abadan abada, sebelum roh berpisah dari jasad, ana ingin memohon ribuan kemaafan jika ada silap dan salah (memang ada pun) kepada sahabat majmu'ah 2 khususan li mas'ul sepanjang ana memegang jawatan sebagai mas'ulah. Dengan ucapan ringkas, padat, tepat, mutakhir dan insyaAllah dapat difahami oleh semua orang...dengan lafaz Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.

zolilah
Jika kesilapan semalam belum terampun… MAAFKANLAH
Jika kesilapan hari ini menyakitkan… HARAP LUPAKANLAH
Jika kesilapan esok mendatang… JANGAN DIBAWA KE AKHIRAT

**Semoga Ramadhan kali ini dapat mendidik jiwa menjadi insan lebih bertaqwa… 
Salam Lebaran…. عيد مبارك”    

aina & liyana

SALAM  LEBARAN  UNTUK  SEMUA  IKHWAH  DAN  AKHAWAT  
MAJMUAH 2…
SEMOGA  LEBARAN TAHUN  INI  LEBIH  BERMAKNA  DAN  DIPENUHI  DENGAN  CAHAYA  LEBARAN…..DAN  SEMOGA  RAMADHAN  KALI  JUGA  MEMBAWA PERUBAHAN  KEPADA  YANG  LEBIH  BAIK  KEPADA JIWA2  KITA.   
p/s: banin, jangan main mercun banyak2..nanti tak pasal2 beraya kat hospital                              
 

sobirah
Assalamualaikum

- selamat menyambut Hari Lebaran dan ampun maaf Zahir & Batin…

- semoga Aidil Fitri kali ini benar2 dapat memperlihatkan kita sebagai hamba-Nya yang benar2 kembali kepada fitrah kejadian (suci daripada dosa)…                   

- semoga amal kebajikan & ibadat2 yang diamalkan sepanjang Ramadhan dapat sama2 kita istiqamah sepanjang hayat walaupun bukan dibulan Ramadhan.  InsyaAllah. Salam Lebaran     

  
shariha

SALAM, buat semua sahabat yang ana sayangi...selamat menyambut lebaran yang mulia dan dikesempatan ini juga ana berdoa moga2 Ramadhan kali ini membawa 1001 pengertian & pengajaran untuk kita.  Ikhlas dari hati, ana mohon 1001 kemaafan kepada semua diatas segala kekhilafan diri yang hina & serba kekurangan ini...ana sangat sayangkan ukhwah ini dan berharap agar ukhwah ini dapat menjadi saksi diakhirat kelak...untuk sahabat2  yang tersayang MAAF ZAHIR & BATIN.

 
nabilah
Sabda Nabi s.a.w:
Maksudnya: barangsiapa berpuasa dibulan Ramadhan dengan penuh keimanan dan kesungguhan kepada Allah semata-mata nescaya diampuni Allah dosa-dosanya yang terdahulu.
LEBARAN BAKAL MENJELMA…
RAMADHAN BAKAL BERLABUH…
So, kesempatan ini...ana ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN...andai kata2 ana membuatkan antum dan antunna terasa, “maaf ye”..sebagai hambaNya yang lemah, ana tak lari daripada melakukan kesalahan.    

  
madihah & syafiqah
Salam Ramadhan dan Selamat Hari Raya Aidilfitri kami ucapkan kepada seluruh umat islam di seantero dunia khususnya kepada ikhwah dan akhawat majmuah 2 sem 1 10/11..semoga Ramadhan yang bakal pergi akan terus ditangisi dan mengharapkan kita dapat merasainya lagi dan syawal yang bakal tiba akan disambut dengan kegembiraan dan kemenangan..dan kami juga nak mohon maaf banyak2 kat semua atas segala kekhilafan diri kami ini....ukhwahfillah mahabbah ilallah..
#  Diharap agar sahabat2 dapat memanfaatkan sepenuhnya hari2 terakhir Ramadhan pada kali ini..
# Semoga Ramadhan kali ini dapat mentarbiyyah jiwa kita agar menjadi lebih baik daripada sebelum2 ini.
 Akhir kalam, SELAMAT IDUL FITRI MAAF ZAHIR & BATIN.

0 comments:

Post a Comment