rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Jul 14, 2011

الطابور الأسبوعي

tobur terbaik dari majmuah 2
penat tobur...sambung di nasi ulam deh..

oh ilmu ku cari
oh ilmu ku cari
agar dapat menyuluh hidup ku ini
berharap ilmu lekat di dalam dadaku
jangan kau pergi jauh dari hidupku
menyendiri lagi 2x
di saat ilmu di hati hilang pergi
jauhi maksiat jangan kita dekati
mabuk dunia pasti lupakan ukhrawi

aku inginkan ilmumu
ya rabb..teguhkan hatiku
aku janji kepadamu
aku akan mencintai dirimu

aku inginkan ilmumu
ya rabb..teguhkan hatimu
aku janji kepadamu
aku akan mencinta.....Mu

lagu by Dadali tapi dinyanyikan oleh band majmuah 2..
terbaik!!!!

akhawat dengan kraftangannye


orang kaya sudah kepenatan..

1 comments:

sis izzah said...

alhamdulillah...semua nya...bahagia,ana turut merasai kegembiraan teman2....indahnya ketika merasai nikmat berteman~

Post a Comment